Рукшинська сільська об'єднана територіальна громада

Чернівецька область, Дністровський район

Увага! Конкурс!

Дата: 12.02.2021 12:50
Кількість переглядів: 661

Фото без опису

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади: державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рукшинської сільської ради (1 штатна одиниця).

 

Найменування посади та умови праці

  • державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рукшинської сільської ради (1 штатна одиниця)
  • Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги».

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду

Вимоги до претендентів на вакантну посаду державний реєстратор Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рукшинської сільської ради

  • громадянство України та досконале володіння державною мовою;
  • вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора – не менше одного року;
  • успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку здійснення контролю, встановленому Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб`єктом державної реєстрації);
  • успішне проходження професійної компетентності для осіб, які не перебували на посаді державного реєстратора (здійснюється шляхом тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації таких осіб).

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання

  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
  • автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копію паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • копію документа про  освіту;
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
  • 2 фотографії 3×4;
  • заповнену особову картку встановленого зразка;
  • Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Документи подаються  у Рукшинську сільську раду за адресою: вул. Головна, 35а, с. Рукшин, Хотинський р-н, Чернівецька обл. 60030; тел. для довідок – 42-2-10.

Заяви про участь у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь